Sunday, May 21, 2006

Carmen & Kelvin Wedding

小兄說未見過六姐這樣的樣子...
我不覺得有甚麼希奇, 很"溫柔"呢~
莫非少見多怪? ;P
不過, 一想起將來如果六姐結婚...
接新娘時沒有她主力玩新郎,
變了... 三一萬能俠... 合體... 威力無窮...
難為了兄弟... :P

在男家敬茶的時候, 真的很搞笑.
每飲一杯, 就要講一句對白,
好像要懂得暗號, 答得合宜, 才讓人入門,
又好像古時地下組織, 要暗號, 要擺陣.

於是上網search了一些:
茶到口, 財到手, 買車又買樓
飲茶到口, 橫財就手
一啖飲到尾, 青春又健美
飲過新抱茶, 靚仔過劉華
飲茶飲深o的, 索過張柏芝
金鍊戴上頸, 好快住山頂
金介戴上, 三年抱兩

其實未必真的很搞笑, 因為只有我在傻笑~ 哈哈~~ :D
想起benny兄... 如果他在場, 一定很gag~~ ;D


狀態其實真的不太好,
前一晚只睡了一個多小時,
領詩時都只是miss了一次副歌...
算是差不多吧... :D

司琴和敬拜隊非常合拍,
雖然我有遺漏,
但大家結尾時間非常齊,
台下也沒有人察覺~ :D

那間教堂的音響設備...
應該至少要加多幾枝咪... :P
幸好敬拜隊夠音量~~ yeah~ ;)

祂真的聽禱告,
"縱有變數 求主保守 迎刃而解".

坐在牧師旁邊, 感覺有趣,
幸好還撐得住, 沒有打瞌睡... 否則... 全程入鏡......

謝謝新郎新娘,
讓我有這個好位置,
有甚麼哈碌鏡頭, 怪異表情, 盡收眼底. ;D




去到酒店, 終於透支, 小睡片刻.



無聊, 周圍影.








大"獎勵".

6 comments:

carmen said...

什麼"三一萬能俠"?!
明顯地話誰呀? haha

茶到口, 財到手, 買車又買樓
飲茶到口, 橫財就手
一啖飲到尾, 青春又健美
飲過新抱茶, 靚仔過劉華
飲茶飲深o的, 索過張柏芝
金鍊戴上頸, 好快住山頂
金介戴上, 三年抱兩

真的很搞笑!
男家斟茶的描述...非常認同 haha

o個杯野是什麼來的?

我考慮緊會否貼你那滿頭花朵的相
haha 求我呀!

Anonymous said...

我都好想問,你夠境話緊邊位呢 ^^?(握著拳頭中)

茶到口, 財到手, 買車又買樓
飲茶到口, 橫財就手
一啖飲到尾, 青春又健美
飲過新抱茶, 靚仔過劉華
飲茶飲深o的, 索過張柏芝
金鍊戴上頸, 好快住山頂
金介戴上, 三年抱兩

我都笑左出黎...不過靚仔過劉華
可唔可以改做靚仔過伊面呢^o^

Mocha said...

這些句子,以前都聽過d攝影師講,
講這些句子或許已經成為攝影師的家常便飯,
完全沒有難度...

奇雲哥,你會否都背返幾句,一技傍身...

Anonymous said...

其實我比較恬靜...唔多出聲...又唔多搞gag...

搞gag我好差...衰過寫 c 加加 ~~

結婚相好靚好幸福...kelvin你快0的結婚我就做兄弟...最快比人灌醉既兄弟...哈~~

Anonymous said...

六妹不嬲都好正啦...
但係, 可以對 '三一萬能俠'
試加以詳述 並以例子說明之﹖
你知啦.. 我無見証到嘛........

isdc said...

"三一萬能俠" 一出場,我地成班著曬紅底變身咸蛋超人都頂唔順ar...

神啊!救救我們吧