Tuesday, May 9, 2006

行山 @鹹田灣

其實還有納悶, 一些疲累, 和掛心,
但不想令大家掃興...
畢竟... 我的存在... 對他們兩口子...
在某程度上有一定的作用...... ;D

兩脅插刀! :D

臨出發前才執拾相機,
最後放下沉重的slr...
決定holga + compact dc!
e100vs + "mess" + fuji 800, 共帶了8筒半...
最後只用了兩筒半...... :P

三十幾度的高溫, 路程不算高低起伏,
心中想著... 熱...
間中也想著... 功課...

鹹田灣那間士多, 不知是否太久沒有人光顧...
幾杯飲品裡也有大量塵埃......
一粒粒, 一條條, 載浮載沈......
當時口渴之極... 顧不了那麼多...
感謝主, 沒有肚瀉......

如果帶齊裝備曬太陽游泳,
應該更寫意. :)

還未有時間哂相...
暫時只有數碼相.
































陽光猛烈...

8 comments:

Anonymous said...

The 3rd one is great........


很有意境......就這樣一輩子的走在一起
(很佩服你這個不太光而且常拍到好角度的 light bulb)

Anonymous said...

如果我跟埋你o地去,
我條青光管應該會變番白...
呵呵

June

carmen said...

haha崔兄避唔過你影d相......haha

我又要去呀......嗚嗚.....

d沙超幼呀

我鍾意第11張

唔得...結完婚後要陪我去多次

kel said...

June, 變番白? 真係到我唔明添~ :D

carmen, 佢當然避唔過, 仲有艷照添~~ 哈哈~~

carmen said...

喟!post上來post上來

Anonymous said...

青色o既美腿由於太青o既關係,
曬完都只會去到白色...

jUnE

kel said...

咁下次要去喇~
好過搽美白~~ :D

Mocha said...

原來你那天都係忙於做功課呢~ sorry, 拉左你去添~ 希望你可以攪得掂d 功課la~