Saturday, June 3, 2006

逛旺角

不想再等smartone, new world...
每次都答我要等兩三個星期......
去了衛訊買V3i,
感覺上店舖有點"狗",
在門外的senior提及很多贈品,
但店內的sales好像沒有理會,
裝作不知道,
要我逐件逐件提出,
她才逐件逐件拿出......

事實上我也不肯定我有沒有說漏...
她就是想這樣......

$2480, 分24期, 送$100百佳禮券, 送保護貼, 送motorola mouse一小隻, 送雨傘一大把...

下次如果價錢一樣,
或者會去百老匯買,
至少感覺舒服一點.

之後去了smartone轉台,
每月$63, 1000分鐘基本, 400分鐘網內, 簽約12個月, 回贈分18個月, 另加$10行政費.
便宜過原本新世界.
"慳得就慳"...

第一次去朗豪坊,
感覺上比想像中好,
別人口中的缺點,
在我眼裡,
都是優點. :P

在朗豪坊最終都找不著有座位的餐廳,
唯有走到對面街花園餐廳...

談及工作, 前途, 方向, 興趣.
過去好像不多談這些topic...
是嗎? 又好像不是... :P

太多事情要考慮...

6 comments:

isdc said...

Welcome Kel to the world of smartone

Mocha said...

歡迎你,我們可以盡情用sms啦~

Anonymous said...

可以分24期,又有那麼多贈品,真好!
上次看你那V3i的function,被吸引了~ *_^

kel said...

還有閃鑽灰和閃鑽紅可以選擇~ :)

Anonymous said...

攪錯呀, 1000分鐘基本, 400分鐘網內... 但每月$90...

其實你係咪自由行?點解可以未去過朗豪坊o既?

談工作、前途、方向、興趣唔好咩?總比online game 來得切實,為你o地高興...

kel said...

你都係smartone?

哈~ 因為有野要買o既話,
其他地方都可以搵到.

當然好~ 只係呢種場景比較少有. :)