Sunday, June 11, 2006

ACM第一次練習

這次練習四首詩歌:
<<敬拜上帝>>
<<感激救主>> (找不到試聽)
<<榮美真光>> (找不到試聽)
<<獨有主支持我>>

tenor... 高音得有點過份...
上次TWs bass低音到唱不出音...
今次ACM tenor高音到要扯著喉嚨來唱... 也去不到... :P
考慮轉bass...

帶領練習的姊妹, 樣子有點像寶珠.

台上清一色姊妹, 怪怪的.

10 comments:

Anonymous said...

咁有無人發現你係男仔呀﹖

:p

isdc said...

Bass 歡迎你

carmen said...

HAHA

我諗你留長d頭髮...抓孖辮子...扮女仔好過啦

Anonymous said...

畀心機!
相信你狀態好、開夠聲、唱多d就會唱得到、唱得好
唔好咁快放棄
Tenor 需要你
我地第日響崇拜或團契領詩時都有多一個聲部嘛~ *_^

kel said...

謝謝, 睇埋下次練成點啦~ :)

Anonymous said...

阿橙o既重點係...
壓軸o既!
哇哈哈...

Anonymous said...

hm..
其實重點係
我聽 Kelvin 唱<站於天地之間>,
好有 feel, 感動~
所以很想 Kelvin 唱 Tenor *_^

kel said...

係? 冇乜印象添. :P

carmen said...

聽講上次我都有份唱呢...奇雲哥唔記得啦?

kel said...

我記性唔好, 真係唔係咁記得...