Thursday, January 29, 2009

又工作近況

早陣子, 公司舉行一年一度的camp.
大清早, 一開始就玩高牆和野外定向.
高牆, 我負責最後一個"爬"上去. 哈.
之後director們present公司業績和目標.

大老細沒有說公司的來年目標,
他只大約提及員工應該好好想想自己是否享受現在的工作.
不無道理.

再來是玩過很多次的MBTI,
分別不大, 最明顯的是I, 其餘也有點模糊.
不過講解得幾好, 有實際例子.

晚上, 有自由活動時間, 去了打籃球.
不過其實有些時間要用來預備第二天的presentation.

發現公司裡有很多基督徒.
其中有一組在presentation前, 在台上圍圈祈禱... 都幾有趣.

第二天晚上是annual dinner.
我沒有抽中獎, 那些獎品都算不錯啊.
最後頒發group presentation的冠軍...
竟然是我那組... 有一千元旅遊禮券...
不過... 至今我仍未收到.
有一個同事抽到"現金獎",
之後要回到公司等開cheque...
不知他最終收到獎品沒有...

camp後, 好像和同事熟絡了少許少許.

麻煩事方面,
大老細想派我去一間學校,
fulltime customize 其中一個product.
人工少幾個%, 工作時間長了, 朝8晚6...
對大老細來說, 他絕對賺了,
因為學校也要負責我一半的人工...
當然, 即是轉做contract,
也即是當初提及如果過probab會加人工的事也消失得無影無蹤.

其實過去提及過的麻煩事,
我都不算十分介意.
但當我想起上司們對自己的能力不表認同,
對自己的努力也不太重視,
我就工作得不是味兒,
也沒有滿足感.
或許反兄說得對, 我很難改變他們的觀感.
在我而言, 無奈的是作為AP,
過去四個月, 最"analyst"都只是曾經design過幾個table...
其餘都只是普通programming...
也不用hold大project...
他們又怎看得出我的能力?

幾個月前找工作,
只希望可以在一間公司stay久一點, 慢慢晉升.
幾ideal.

隨著alpha version的sign off, 或許時候到了.

2 comments:

Man29 said...

反兄講得好, 觀感素來就好難被改變...
即使經濟順境, 亦不容取得老細歡心…
何況宜家丫..
我返工唔太鍾意打好關係搏表現,
所以自問老細都唔算好睇重自己…
辜且勿論自己係咪要結婚都好,
我返工有幾條Guideline, 希望幫到你:

(1) 返工只係為搵錢 – 唔好同錢鬥氣
(2) 可以唔升我職, 但最好加我人工
(3) 可以減我人工, 但要保証我可以拎到我要既野 (higher title, more leave, self-enhancement…)
(4) 如果減我人工, 又俾唔到我要既野, 我一定走- 搵到份新工後, 因為唔好同錢鬥氣
(5) 返工一定要開心, 因為留o係公司時間比起屋企時間長..
(6) 唔好依戀同公司同事o既關係而留o係公司, 因為呢個社會係行資本主義, 而非共產..
(7) 返工唔一定要好準時, 但放飯放工放假放糧點都要準時

kel said...

thank you very much for ur support~

似乎係你o係社會大學學到o既精華所在. :P

有時1同5未必可以並存...