Monday, December 12, 2011

one2free訂機?

放工本來諗住去one2free訂galaxy nexus...
去到旺角旗艦店,
門口sales哥哥唔多sell嘢咁,
問一句, 答一句, 叫我可以上去問下詳情...

上到去一樓,
另外一個sales哥哥分別不大,
問一句, 答半句, 完全唔sell嘢,
唔理你想問嘢訂機定係走人.
我明白... 今日係禮拜一... 唔使追數...
我明白... 我唔係買iPhone 4S...
我明白... 訂機只係3百蚊...
但係如果簽咗約,
one2free就可以嚟緊兩年喺我個袋度拎走一萬蚊...
可唔可以俾好少少嘅服務態度呢......

最後當然走人,
等galaxy nexus正式出貨至買.

No comments: