Sunday, July 29, 2007

踢足球

很久沒有踢足球了.
多數時間都在後衛位置, 起腳次數很少,
有一球頭鎚攻門, 但被對方守門員輕易接實.

完場前單刀射入,
但我和守門員都來不及剎掣...
碰在一起,
對方被撞到雞心,
倒地不起...
那個"肥仔"... 整晚也跌倒了好幾次... :P
有次反兄沒有碰到他, 他也跌倒... hmm... 博罰球?! ;P

返回家裡, 除鞋一看, 兩隻腳趾公好像有點瘀......
和以往一樣, 多數都是靠近第二隻腳趾的腳甲那邊瘀...
hmm... 懷疑是不是鞋頭太窄...

另外, 鞋踭爛了, 和上次籃球鞋的情況差不多.

總的來說...
買新球鞋. ;P

2 comments:

Anonymous said...

其實我都想講 ga la
我都留意到你o個晚踢得比較後
以前同你踢 , 你好少踢後
一話我已經好耐冇同你踢波
你轉型左踢後場 ?! :)

wei ~
我都留意緊 d 波 boot
有冇咩推介 ?

kel said...

yes, 近排踢波都比較後,
因為後面實在唔係好夠人...
夠人o既話我比較鍾意踢中前場~ :D

未揀o岩款,
但係好似唔太貴,
under $300 有o的都買得過~~ :P